lørdag den 2. april 2011

Aflysning


ØV ... jeg aflyser min udstilling på Valby Kulturhus. Den kulturmedarbejder, som jeg havde aftale med, overholdt ikke aftalen og var i øvrigt på ferie!!! Det er nok ikke bare mig, der er amatør."




Udstilling Valby Kulturhus d. 2. april - 29. april "ØV, ØV, 
Jette Tofte Bøndergaard læreruddannet 1968 med liniefag i billedkunst 1972. Har arbejdet med akrylmaleri siden 2006 og udstillet på Galleri Bagatel august - september 2010.

Jeg udstiller 33 billeder i varieret størrelse fx fiskene vist ovenfor, som er 96 X 77 og billedet nedenfor med husruin som er 97 x 97


Disse to billeder er malet på Kunsthøjskolen på Ærø, hvor jeg har deltaget i to ugekurser henholdsvis foråret 2008 og efteråret 2010.

De fleste af mine billeder er mindre og inspirerede af inventaret i min svenske ødegård. Det gælder fx billedet med grøn keramikkande og rødløg, billede med lerfad og bananer, samt keramikkoppen og pelargonie. De måler alle 30 x 30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar